11. 11. 2009

Co je Moje jednička?

Přiznám se, když jsem tuhle kampaň viděl prvně, nadzvedla mě ze židle:

 

Co to chce jakože být? S řetězci toho mám hodně za sebou – a každý přeci ví, že jediné atributy, které u nich ze zákazníkova hlediska stojí za zmínku jsou:

  1. Ceny (Teď salám za tolik a za tolik…)
  2. Sortiment (Vodku tabletnaju  nemáme, ale… atd.)
  3. Služby (U nás nečekáte a pod.)
  4. Tonalita (jsme zlatí, příjemní, usměvaví, užijete si to…)
  5. Dostupnost (tohle je ale o spádovém území, s tím komunikačně nikdo nic nenadělá)

Jaká jednička? Takový tupý anonymní testimonial… Co je mi do toho, zda je pro nějakého Frantu v Liberci zrovna Penny jednička?

Jenomže po nějaké době mi to začalo docházet. Konec-konců, vše tady již bylo. V cenách je teď tlačenice. Sortiment, služby nebo tonalita, nic z toho Penny jako diskont nemůže myslet vážně. Teoreticky zůstává fakt, že prodává opravdové značky (včetně prémiových) za diskontní ceny. Zkusit ale tohle říct veřejně - nechtěl bych pak zažít reakce Nestlé a mnoha dalších. To se prostě troubit do světa nedá.

A tak mi nakonec nezůstalo, než se přidat: Penny je i moje jednička!

Parafrázuje pana Wericha: Ono se s tím totiž nic víc opravdu dělat nedá…

PS: Až později jsem zjistil, že jde o práci Konektoru. Nevím, jestli k tomu dospěli podobnou logikou, ale jsou po dlouhé době určitě první, kdo mne na několik dní rozčílil, ale pak mě přinutil se nad svým původním postojem vážněji zamyslet ;-).