21. 8. 2011

Omluvonávnada

Jak jste asi včera zaznamenali, Kachny a marketéři se párkrát zatvářily, že jsem je znovu publikoval. Tak ne. To jsem jenom upravoval starší příspěvky do nového vzhledu Šedého saka – no a Kachny se vzbouřily: že prý nechtějí pouze upravit (se zachováním statistik a komentářů), ale že prý chtějí zase ven. Už jsem je umravnil, takže se omlouvám a ohlašuji konec podobných experimentů. Ovšem dobrá zpráva je, že jsem po několikerých výměnách počítačů, mobilů a mailových systémů opět nastavil všechna svá hejblátka tak, aby mě při psaní nezdržovala. Jaké to zde bude mít následky? Vzhledem ke smazání původního blogu na Pooh a objevení se Google Plus - dost zásadní…

Reinkarnace

Smazáním původního blogu zde přestaly fungovat některé linky, které odkazovaly na mé starší články. na Pooh.cz. Ty sem nemíním z větší části dávat znova (většinou se věnovaly aktuálnímu dění). Co sem ale určitě vrátím jsou Víkendová čtení. O reklamě – její užitečnosti, budoucnosti atd., miniseriál o manipulacích atd. Projdou aktualizací, opravami i revizí linků.

A pár novinek

Už delší dobu se zabývám myšlenkou dát sem postupně články na témata typu psychologie vnímání, merchandising i User Experience. Všechny tyto oblasti mají mnoho společného a plave kolem nich kupa mýtů. Takže rubrika Poučník bude bobtnat asi nejrychleji. Novým doplněním budou mé veřejné statusy na Google Plus. Za několik dní zde přibyde link – no a tam se dočtete (v mnohem kratší formě a mnohem častěji) co mě zaujalo, namíchlo nebo rozesmálo v odborném světě marketingových komunikací.

PS: Pokud by někoho zajímalo, proč tak najednou zmizel blog z Pooh.cz, zde je v diskusi celá story, kterou já už nemíním komentovat.

1 komentář:

Pokud chcete použít přezdívku, zvolte si možnost z otevírací nabídky "Název/adresa URL". Stačí pak vyplnit přezdívku do kolonky Název, adresa není povinná.