2. 11. 2009

Několik málo zdejších zásad

Ani za celá ta léta Volneye si někteří lidé nevšimli zásad, které jsem přísně dodržoval. A tak je radši pojmenuji, aby někdo snad nebyl překvapený:

  1. Nemám rád hloupou reklamu. Nevadí mi rutina a do jisté míry ani klišé. Co mi vadí je abstrakce od toho, komu a čemu reklama slouží. Pokud někdo vytvoří paskvil, je mi srdečně jedno, pod jakým praporem tak udělal – zda umění, nekonformnosti, špatného chápání trhu, nebo snad humoru. Reklama musí být efektivní. Tečka. Vše ostatní jsou podružnosti. Pokud vás tento můj postoj popuzuje, nečtěte mě.
  2. Nesnáším blábolivý marketing. A je mě šumafuk, kdo jej šíří. Spíše platí, že o čím větší skutečnou nebo rádobyautoritu jde, tím ostřeji zareaguji na hlouposti. Pokud se navezu do něčeho co jste veřejně napsali nebo řekli zrovna vy, věřte, není to nic osobního. Ale popírání a vyvracení různých parevolucí, pavěd a módních keců považuji za jednu ze svých hlavních misí. Do marketingu mluví každý a zdá se, že ten snad už dneska snese všechno. Nesouhlasím. Nakonec – tohle přece funguje i vice-versa. Klidně načapejte vy mne.
  3. Nepíši o své práci. Ne proto, že bych se styděl. Ale za prvé, pracuji s cizími daty a nemám právo je vynášet. Klienti mají zvídavé konkurenty, platí za mé analýzy a z tohoto pohledu patří jim. Samozřejmě, mé práce jsou veřejně viditelné, takže pokud je někdo bude kritizovat, má na to rovněž plné právo.
  4. Ať řeknu co řeknu, stojím si za tím. Ale už se i mně stalo, že jsem byl chycen s kaťaty u kotníků. Nemám problém uznat chybu. Věnuji svým zdejším prohlášením velkou pozornost. Když už něco tvrdím, vím proč a snažím se to vždycky poctivě doložit. Přesto se mohu zmýlit. K tomu se ale nikdy nedobereme na osobní, to se dá zjistit pouze ve věcné rovině.
  5. Předesílám, že osobní výpady nebo odhady co si myslím a proč něco dělám se odsud budou ztrácet. Tohle je můj prostor, nebudu jej moderovat dopředu, ale nekulturní kecy budu nemilosrdně uklízet hned, jak na ně narazím. Tuhle možnost jsem měl už na POOH.cz, přesto jsem k tomu za ta léta musel sáhnout jenom jednou nebo dvakrát.  Ostré diskuse se nebojím. Ale osobní výpady považuji páchnoucí samoopalovák. Tím se já natírat rozhodně nebudu. Ale rovněž ho nenechám se tady jen tak válet.

A teď už jenom jedna alibistická poznámka: zdejší systém zatím pouze poznávám a některé jeho charakteristiky sice znám, ale věci se stávají. Pokud náhodou budu muset např. kvůli komentářovému spamu zavést nějaké restrikce nebo tak, neberte si to osobně, berte to jako mou technickou maturitu. Přeci jen zde už nemám za zády gurua rozměrů DD.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete použít přezdívku, zvolte si možnost z otevírací nabídky "Název/adresa URL". Stačí pak vyplnit přezdívku do kolonky Název, adresa není povinná.