Ale tak trochu po svém. Bez velkého mazání nebo vysvětlování vám řeknu pouze to, co vaše značka určitě není:
- Není to vaše reklamní agentura.
- Není to žádné médium, které použijete. Ne, ani virál, ani guerilla, ani sociální sítě!
- Není to to, co o ní víte vy.
- Není to to, co si o ní myslíte vy.
- Není to zákazník.
- Nejsou to vlastnosti vašich produktů ani služeb.
- Nejsou to principy, co vám visí na zdi.
- Nejsou to tradice, ani historie, ani otec-zakladatel (pro matky to platí genderově vyváženě).
- Není to osel na okamžité peníze.
- Není to kůň, co skočí každou překážku bez přípravy jenom proto, že je to kůň.
- Není to prase kterému stačí trocha růže, aby z něj přes noc byla Marilyn Monroe.
Jejda, že jsem ale neřekl co to ta značka tedy vlastně je? A mé rady jsou vám tedy k ničemu?
Huš si hledat jinou práci!
Žádné komentáře:
Okomentovat
Pokud chcete použít přezdívku, zvolte si možnost z otevírací nabídky "Název/adresa URL". Stačí pak vyplnit přezdívku do kolonky Název, adresa není povinná.